Morgonpass med E

Bild lånad från hennes blogg - http://ermandersson.blogg.se/
 
Imorse blev det tidig träning då jag skulle hinna träna med Ellinor innan hon skulle jobba, vi körde rygg idag! 
Det gick riktigt bra ett skönt och behagligt pass såhär tidigt på morgonen. 
Så kul att träna med henne, alltid lika glad och possitiv! 
 
Nu sitter jag hemma och har lagat proteinpannkakor som smaka som baken, kanske inte var det bästa receptet jag hittade.. SÅ OM NI VET HUR MAN GÖR SUPER GODA PP SÅ KOMMENTERA GÄRNA! 
Sen har jag städat och fixat lite här hemma sen ska jag till skolan! 
 
 
Ellinor:

Sötis!! Grymt pass idag :D

Jag tror man måste ha lite "vanligt" mjöl också, testa med typ 50/50 protein och mandelmjöl eller kokosmjölk eller mixat havregryn ;D Puss!

Svar: åh tack! ska försöka göra det till nästa gång :D puss
Maria Bergqvist

Kommentera inlägget här: