Kom och träna med mig!

 
 
Jag håller på med en skoluppgift i skolan då jag kan hjälpa andra att träna men även hjälpa mig själv på att öva på att hjälpa andra. Så känner du att du vill komma igång och träna men känner dig osäker i ett gym och inte har nån stor kolla på hur maskinerna fungerar, kontakta mig så hjälper jag dig gärna!
 
Jag finns på gumshallen Tisdagar o torsdagar, mellan 16-17 
Där kommer jag hjälpa dig att gå igenom maskinerna, visa egna övningar, göra ett protokoll där du ser hur mycket vikt du ska ha på varje maskin. Sen göra ett program som du sen kommer följa en viss tid, efter det gör jag ett diagram för att då se hur din utveckling ser ut! Tanken är den också att jag ska ha ett föredrag om kost så ni vet vad ni bör äta innan och efter. 
 
 Kostnad: Ni får en gratis provgång annars kostar en medlems avgift 70 kr och för varje pass kostar det 20 kr. 
 
 
Är det så att vi tränar på samma gym tex Friskis/medley och ni skulle vilja ha hjälp så våga fråga, så kan vi träna något pass tillsammns! Då visar jag de övningar jag brukar göra och som fungerar bäst för mig. 
 
 
Ni når mig på - [email protected] 
Caroline:

Stolt över dig, du är så himla grym!

Anonym:

Hej maria jag undrar vad du tycker om dina Ripped förbrännings tabletter från gymgrossisten? Är det värt 269:- för någon som inte har mycket pengar att slösa?

Kommentera inlägget här: