2013-11-12

 
Idag blev det rygg och biceps med mina grabbar och ida på friskis, saknar att jag inte hinner träna där så mycket då jag är på gums, gillar friskis på någe vis, alla är hjälpsamma och aa det är en härlig stämming där helt enkelt, dock jobbigt att det blir lite för mycket folk ibland. 
Sen efter styrkan åkte jag hem och cykla i 1 timma då jag ligger på 60-80 varv/min och har en plus mellan 140-160 för att förbränna.

Nu ska jag skriva ett kostschema för att få ner min vikt då den har börjat skena iväg sen jag börja lyfta tungt, ligger nu på 70 panner, helt galet! 
ida:

Du kan väl inte gå upp så mycket på nån vecka bara för att du har börjat lyfta tugnt?

Svar: Nej det beror inte på att jag bara har börjat lyfta tungt, har ökat min träning och då ökat intaget av maten. Jag har lagt på mig massa muskelmassa vilket gör att jag ökat i vikt :)
Maria Bergqvist

Ida:

Tack för ditt svar :) så hur gör du för att gå upp ett par kilo i muskelmassa på ett par dagar? Vill gärna gå upp men inte i fett :) förresten hur lång är du?

Kommentera inlägget här: