Just me.

 
Har så mycket jag vill förmedla, dela med mig, lära, uppleva, utföra.
Vill ta träningen upp till en högre nivå, satsa allt på träning, kost & kunskap. 

Just nu pekar att uppåt, min träning svarar sjukt bra och jag tappar i vikt men ökar i styrka vilket är precis det jag vill. Sen att jag har nu ligger på ca 65kg, tappat 4 cm runt låren (spänt läge) och 3 cm i midjan ger mig massa motivation att fortsätta att forma min kropp. 
 
Förra veckan var en supervecka, tog nya rekord i alla övningar, och det bästa är att ha en tränare som tror på en, som blir lika stolt som en själv när man klarar av ett tungt lyft.  
 
 
En dröm är att så snart som möjligt börja jobba med träning, hjälpa andra, med andra ord nästan leva på gymmet. Älskar den miljön. Helst vill jag ta mig utomlands och lära mig, se deras utbud, träna på stranden, träna crossfit. Bygga en jälva massa muskler, vill bli en förebild. Även att nån gång ställa upp i en Fitnesstävling för att visa upp allt slit, jobb, tid och pengar man har lagt ner på sin kropp. 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: