Be your best

 
Igår på träningen hade vi en mini tävligt, allt skulle gå till precis så som kommer göra när den riktiga styrkelyftartävlignen kommer, vilket kommer äga rum i maj. Fast jag skulle ligga runt 80-90 % av min maxstyrka bara för att se lita vad jag klarar av.
Så man börjar med knäböj, värmer upp med några lyft sen får man tre lyft på själv "tävligen" 
så körde 65,70,75 kg tror jag
Sen var det bänk och det är samma där att man värmer upp med några lyft och sen tre riktiga lyft.
40,54,50 kgblev det igår. 
 
Sen till sist kör man marklyft och det är samma där med, Har haft problem med ryggen så trodde inte att det skulle gå att köra mark igår men det gjorde de, tog nytt pb, 85 kg målet är att komma över 100 i mark. 
Så lyften igår blev 70,75,80,85 kg.
 
Så det där var min "uppvärming" sen körde vi ett vanligt pass. Men hade sån energi och kraft igår så det var rikigt kul!  Och när jag skulle dra mina lyft så var med några män som stod runt och kolla och gav mig beröm efter, vilket jag uppskattar så sjukt mycket! Det är sånt som får en att vilja fortsätta.
Kommentera inlägget här: