Det var ett tag sen.

     
Räknar ner dagarna till sommarlovet, men önska att det stod "studenten", det här året har varit ett helvete, så ortoligt segt att gå i 2an. Plugg hit och dit, men för lat för att göra vilket slutar med att man sitter med allt arbete nu. Pressen man får av lärana, vänner, tränare, människor runt om kring tar kål på en. 
Men har börjat gilla att gå till skolan, har varit så glad de senaste veckorna bara för att jag vet att mina underbara vänner finns där. Så jag försöker ta vara på varje dag i skolan och göra det till något positivt. 
 
Annars så är det full rulle i mitt liv just nu, Jobb, skolan, körskola, träningar hit och dit. Ja ni försår. 
Har hittat min gräns vilket resulterade att jag har slutat på Curves vilket känns mycket tråkigt eftersom det är något jag vill jobba med. Men måste hitta mig själv igen.
Förövrigt så fixade jag och kajsa betyget A idag på våran aktivitet som vi hade för klassen, skickat in massa arbeten vilket känns så otroligt skönt att kunna bocka av.  
Just nu ligger all fokus på min träning och körkortet, skolan och bara ha kul.  
 
                                                   
Kommentera inlägget här: