if you can dream it, you can achieve it

 
Igår började jag kl 1, då jag satt och prata med Amelie om lite olika tävlingar, skulle vara sjukt kul att ställa upp någon gång i fitness five, eller bodyfitness eller något liknande. För då har man ett mål liksom.
Hon hade även ett litet teknik pass för mig så jag ska lära mig göra chins, krävs så jädra mycket teknik!
Körde även en massa overhead squats och front squats.
Senare höll jag i ett pass som heter kick/box för första gången och det gick så sjukt bra och fick massa beröm av medlemmarna!
 
Öppnade imorse på gymmet så har städat och försökt bli av med lite plugg.
 
caroline:

Fyfan vad grymt duktig du är Maria!
Önskar verkligen att jag hade din energi och motivationen istället för att bara lägga av hela tiden, ett bootcamp läger med dig i några veckor skulle göra susen hihi ;)

Svar: Åh vad glad jag blir!!Du kan om du bara vill vännen, du är stark och jag vet att om du ger dig in i något så kör du hela vägen! och jag finns på vägen och hjälper dig.

Smart idé, kanske kan fixa fram något bootcamp läger i sommar här på elixir ;)
Maria Bergqvist

Kommentera inlägget här: