1 juli

 
Efter ryggpasset i söndags fick jag galet ont i min ländrygg igen.. Men som tur är har vi en massör här på elixir så hon gick igenom hela ryggen så idag ska vi gå igenom framsida lår och rumpa.
Så träningen igår blev inte som jag hade tänkt mig då jag skulle ha tränat ben. Så det blev en timmer cardio sen högreps på biceps och triceps.  
 
Idag efter jobbet ska jag och ida åka upp till Stockholm och köpa träningskläder och gå på Ikea!
Anonym:

Har du några tips på träning för gravida? Samt har ni några gravid anpassade pass på elixir? :)

Svar: Man kan egentligen träna nästan som vanligt när man är gravid (kanske inte ligga på magen och göra rygglyft) Men man kan fortsätta gymma som vanligt, gå promenader mm.De pass som vi har här som man kan va med på som gravid är Cirkelträning (hoppa över de övningar som är rygglyft), boxmix, spinning, crossfit.

Vi har haft några gravida kvinnor som har tränat här nästan ända fram tills förlossningen sker :) Men det är ju från person till person, vissa klarar av att träna under graviditet och andra inte.

Hoppas du är nöjd över svaret! :)
Maria Bergqvist

sandramaria:

hej & ha en bra dag!
skulle vara kul om du kunde kolla in min blogg & kanske slänga in en kommentar? :D kram.

Kommentera inlägget här: