even when i lose i'm winning

 
 
 Det är december och jag går in på mitt sista jullov, känns skönt och behövligt att få vila ut sig lite.
Dock har jag mycket jobb som väntar men jag klarar inte. Åker snart utomlands vilket ska bli hur skönt som helst.
Igår skulle jag ha tävlat (klubbtävling) men var tungne att stå över då min rygg inte är på topp, skedde en olyka på gymmet här om dagen, körde knäböj och när jag var nere så släppte ryggen och jag ramla framlänges med skivstången över mig.. Så kan de gå, trots att det var jävligt pinsamt så tog jag ut min ilska och tog nytt pb i bänk! 
 
Nu har jag vilar i 4-5 dagar från träningnen och bara tagit hand om min rygg så att den ska bli bra, beställt hem lite gott och blandat från MMSports och  BMR så hoppas leveransen kommer snart! 

Ha det bra, kram 
Kommentera inlägget här: