Elixir Fitness

 
 
Det här är alltså min vardag. Att se personer uppnå sina mål, visa sina prestationer, se glädjen, gemenskapen, att få hjälpa dess underbara människor med träning. Mitt jobb är en sån inspiration!
Det är så kul att få va med och se allas utveckling och samt min utveckling som person, man lär sig så otroligt mycket av att vara runt så många olika individer.
 
Idag kom det in en man som ska ta tag i sin träning och så jag hjälpte honom med löpbandet sen kom han ner igen med ett leende på läpparna och var så stolt för att han hade gått 6 km då de 2 första km tog emot så fortsatte han. Att se det får en att blir så glad ända in i själen.
 
Under det senaste halvåret så har vi så många individer här på elixir som har gjort så stora framsteg och förändringar i sin vardag, tävlat i body fitness, fitnessfive, strogman, crossfit, minskat i fettmassa, deffat samt bulkat. Grymt bra jobbat av alla!
 
Vi har öppet alla dagar så det är bara att titta förbi och provaträna, vi bjuder på de två första gångerna! Jag lovar att du inte kommer att bli besviken
mamma :

Hej hjärtat!! Du är kvinnan på rätt plats med din kämparglöd och utstrålning kan ju inte komma någon förbi. Elixir är också bästa gymmet med allt som ni har att erbjuda och en härlig atmosfär som får alla glada direkt innanför dörren kram

Kommentera inlägget här: