fullt upp

 
Godmorgon på er!
Igår var det en effektiv dag. Först åka till skolan och skriva ut affichser som sedan skulle sättas upp i skolan, sen vidare till Gumshallen och träffa Lars och diskutera, prova kläder mm. Sen hem och käka, tillbaka till skolan för att ha kost och hälsa, efter det var det bara att åka till baka till gymshallen för att ha min "lektion" dock kom det ingen, så jag snappa upp en på egen hand och gick igen ett träningspass med henne, hon var mycket nöjd och tänker komma tillbaka! kul att se
Sen var det bara att byta om och hälla i mig lite amino och åka till gymmet och köra rygg/ biceps med grabbarna,  bra pump igår vilket känns idag! 
 
Har lite planer på g som bestämdes igår faktikst, så idag ska jag iväg och mäta min styrka och sen får vi se vart de leder, mer om det får ni veta senare :) 
Kommentera inlägget här: